متون مداحی کانال مداحان

مداح و مداحی

معرفی مداحان مشهور کشور+زندگینامه---آموزش مداحی برای افراد مبتدی و حرفه ای---مداحی های معروف و پر طرفدار

متون مداحی

حمیدرضا مهرآبادی
مداح و مداحی معرفی مداحان مشهور کشور+زندگینامه---آموزش مداحی برای افراد مبتدی و حرفه ای---مداحی های معروف و پر طرفدار

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

متون مداحی


http://kheimegah.com/img/i/44/1506415093.jpg
 

قول میدم که تا به آخر عمرم آقا 

من دست محبت تو رو پس نزنم

تو نذار سرم پیش کسی خم باشه 

ارباب شده که رو به هرکس نزنم

+

زیر دین کسی جز تو نیستم 

به تو رو زدن یه افتخاره 

به کریمی حسین و آل ش

هرکسی سراغ داره بیاره

**

مولا تویی من بنده تم 

حسین شرمندتم

**

گفته مادرم توی دو دنیا آقا جون 

جز به دامن لطف شما دست نزنم 

نوکرت شدم چشم به دستت باشه 

ارباب شدی رو به هر کس نزنم

+

نمیخوام چیز زیادی آقا

به سرم بذار دو باره منت 

قبل مردن تو بذار بسازیم

یه حسینیه برای هیئت

**

آقا تویی و من گدات

حسین جونم فدات

**

 

جون میگیرم آقا وقتی که روضه میاد 

انگار نه انگار که خسته است بدنم 

حالا یه کاری کن که آبروم در خطره 

ارباب شدی که رو به هر کس نزنم

+

من میخوام با همه رفیقام 

کربلا بیام و بر نگردم 

جوونیم تو روضه هات گذشته 

به خدا که من ضرر نکردم

**

تو عرشی و من روی خاک

حسین روحی فداک

**

 

تو برس به داد من آقا روزی که 

تنها زیر خاکم منو بسته است دهنم 

یا غیاث من لا غیاث له حسین 

ارباب شدی که رو به هر کس نزنم

+

وقتی آقا تویی و ابالفضل 

نوکرت همیشه سربلنده 

هرکی از غم تو گریه کرده 

روزه محشر به خدا میخنده

**

اربابی منم سینه زن

حسین آقای من

**


http://s5.picofile.com/file/8153719276/url.gif

 


کیو دارم به جز تو - مقدم شور

http://kheimegah.com/img/i/44/1506415093.jpg

 

کیو دارم به جز تو 

چیو دارم به جز عشق

کیه یارم به جز تو 

چیه یارم به جز عشق
+

دنیای بی حسین یعنی زندون 

رویای بی حرم یعنی کابوس

شبهای روضه با شور هیئت 

شبهای جمعه با شوق پابوش

++

کاش بشه که دوباره 

طی کنم بی اراده 

کل جاده عشقو

 من با پای پیاده

 

رد سرم تب عشقو 

در دلم شور و شینی

کاشکی کربلا باشیم اربعین حسینی

***

جان ابا عبد الله جان ابا عبدالله

***

با تو چشمام پر از اشک 

 با تو چشمام پر از نور 

تویی فردا بعد از

دل گهواره تاگور

+

رمز دوام من اشک روضه 

سر جنون من خاک تربت 

کاش بذاری خودت بعد مرگم 

زیر زبون من خاک تربت

++

با توگرم نفسهام بی تو زندگی سرده

تربت تو دوای هرچی غصه و درده

 

بی تو رنج و فراغم با تو شور وصالم

پرچمت رو خدا زد روی قله عالم

***

جان ابا عبد الله

***

بی تو سربار عالم 

بی تو سرگرم دنیام 

با تو مجذوب عشقم 

با تو محبوب زهرام

+

مادر تون نوشت با خط نور 

تقدیرم وتو لوح محفوظ 

سینه زنت باشم آقا هر شب 

گریه کنت باشم آقا هر روز

++

لطف حضرت زهرا 

اذن حضرت زینب

ذکرم اینه مکرر 

شورم اینه مرتب

 

شور عاشق شیدا

 ذکر عاشق بی دل

سیدی یا حسین و سیدی یا ابو فاضل

***

جان ابا عبد الله

***


http://s5.picofile.com/file/8153719276/url.gif

http://s6.picofile.com/file/8176631818/IMG_20150312_WA0025.jpg
 

اربابم منو دستِ عنایتِ تو            میخوام از تو حمایتِ تو

گناهِ من زیادِ حسین              امیدمه رضایتِ تو

+

دنیا نامرده منو از تو جدا کرده؛

تو رو خدا گاهی زیرِ پاتو ببین

مردم از دردِ دوری گنبدِ زردِ؛

با صفای آقام یلِ ام البنین

***

سالارِ زینب آقام آقام حسین عزیزِ زهرا

***

اربابم زبون زدِ سخاوتِ تو                       اونی که بی نهایتِ تو

به یه دنیا می ارزه حسین                       یه لبخنده رضایتِ تو

+

دنیا دلگیره دو روزه زندگی میره

ولی خوش به حالم تو رو دارم حسین

دستِ تقدیره هرکی یه جایی میمیره

من میخوام بمیرم تو بین الحرمین

***

سالارِ زینب آقام آقام حسین عزیزِ زهرا

****

اربابم اونی که زیرِ سایته من                     تویی راهِ هدایتِ من

اونی که کریم به غایته تو             اونی که عشقِ هیئته من

+

دنیا تاریکه برام جنتِ راهی که

از نجف میره تا شهرِ کرب و بلا

مرگم نزدیکه به خصوص آقا وقتی که

بدونم اربعین نمیدی بم برات

 

 

دنیا نامرده منو از تو جدا کرده؛

تو رو خدا گاهی زیرِ پاتو ببین

مردم از دردِ دوری گنبدِ زردِ؛

با صفای آقام یلِ ام البنین

***

سالارِ زینب آقام آقام حسین عزیزِ زهرا

***

 


http://s5.picofile.com/file/8153719276/url.gif






 
یه دنیا خواطر خواه
تو داری شاهنشاه روح کلام الله
ای الف لام میمم نون تو ت
ثارالله
کربلا اقلیمم
ثارالله
+
عمریه با لطف بی حدت معنوسم
قطره ام با تو فصل قد اقیانوسم
کربلا کربلا میخونم با حسرت
راه دوری حرمت شد تنها افسوسم
++
حسین نیاز منه ختم نماز منه
سایه ی روی سرم بنده نواز منه
++

دم هر دم میگم پای علم میگم
رو به حرم میگم
السلام ای عشقم یک کلام ای عشقم
ثار الله
با مرام ای عشقم
ثار الله
+
بهترین تعبیر عین و شین و قافی
تو دوای دردی،  بیمارم ای شافی
از شما داره این رعیت این رزق و روزی
من گدا با تو میشه دنیام عشق بازی
++
حسین نیاز منه ختم نماز منه
سایه ی روی سرم بنده نواز منه
++
 

http://s5.picofile.com/file/8153719276/url.gif



هزینه : یه صلوات و یه نظر (30ثانیه طول میکشه!!!)
 
http://www.farhangnews.ir/sites/default/files/content/images/story/94-07/27/farhangnews_153643-445052-1445225235.jpg
 
 
عشق تو قلبم و مبتلا کرده
تربت تو شفای همه درده
هر دعا مستجابه زیر قبه ت
زایر نا امید بر نمی گرده
+
ارباب دوای دردم
ارباب هواتو کردم
ارباب آومدم دوباره من دورت برگردم

جعل الله شفا فی تربت الحسین
و اجابت الدعا تحت قبة الحسین

کار هیئت یه کاره جهادیه
عشق تو عشق غیر ارادیه
وقتی نیزه رفته سر ارباب
رو تن نوکرا سر زیادیه
+
ارباب شهید بی سر
ارباب امید آخر
ارباب برا نوکرا تویی از همه بهتر

جعل الله شفا فی تربت الحسین
و اجابت الدعا تحت قبة الحسین

با نگاهت منو اهل خیرم کن
مثل حر و حبیب و  ببریر م کن
توی خیمت آقا جون بده راهم
با یه دعوت شبیه زهیرم کن
+
ارباب غمت شیرینه
ارباب به دل میشنه
ارباب وعدمون کربلا ظهر اربعینه

جعل الله شفا فی تربت الحسین
و اجابت الدعا تحت قبة الحسین

http://s5.picofile.com/file/8153719276/url.gif
 

http://img.dalfak.com/11/119837493-4152643921.jpg
دست کشیدم از همه دنیا
تا که شیش گوش تو رو دیدم
من یه عمره مجرم عشقم
تو بکن کروبلا تبعیدم
+
خدا شاهد که خیلی شب ها
یاد کروبلا گریه کردم
مادرم دعا کرده تو حقم
که برم حرم و بر نگردم
++
کربلای رویای این دل شیدامه
تو حرم بمیرم من که از خدامه
دار و ندارمو به شما مدیونم
هر چی دارم از الطاف آقامه

ثارالله

زندگیمو به تو مدیونم
نذر عشق تو تن و جونم
تو که جای خود داری آقا
من سگ رقیه خاتونم
+
داره عمرم میره تو هیئت
بده به نوکراتون بشارت
تو رو به جون حضرت عباس
بده اذن مو بیام زیارت
++
نوکرت رو اسمت بد جوری حساسه
سینه چاک تو و حضرت عباسه
حرف حساب من اینه فقط حرم
نمی دونم چه جور  امضا کن خلاصه

ثارالله ثارالله

پهلوون پهلونایی با مرام و با وفا عباس
ثانی حیدر کراری شمایی دست خدا عباس
+
آقا پادشاه عالمینی لقبت شده خدای احساس
فرموده آقام امام سجاد رحم الله عمی العباس
++
خشم تو یک جلوه  از قضب  بابات
کشته میده والله جذبه ی چشمات
میگن که وقتی که سوار مرکب بودی
به رو زمین چیره میشه پا ها

ابالفضل ابالفضل

http://s5.picofile.com/file/8153719276/url.gif

ای وای چی داره سرم میاد - شور گودال


[

 

]
ای وای چی داره سرم میاد
انگار داره مادرم میاد
بی جون افتاده برادرم
دورش لشکر ابن زیاد

لشکر جلو چشم مادرش
کاشکی نریزن روی سرش
بسه چقدر میزننش
رحمی به رقیه دخترش
کاری کرده  شمر بی حیا
پاشید روی زمین خون خدا
مردم وقتی گفت به لشکرش
حمله با تمامی قوا
+
ریختن رو سرت چه وحشیانه
خون تو گودال شده روانه
میزنه با نیزه ضربه پهلو
 بی حیا تر از آون شمر و صنانه


ای وای ای برادرم
....
ای وای چ کنم برادرم
ای وای خاک غم شد به سرم
میگه یکی از تو قتلگاه
به به عاشق انگشترم
چشمش تا که انگشتر و دید
اومد تا بالا سرت رسید
انگار داره کاری میکنه
ای وای چرا دستاتو برید
قطعه قطعه گشته پیکرت
مونده تک و تنها مونده خواهرت
+
سر تو به نیزه نشسته ای وای
استخون سینت شکسته ای وای
حمله کردن داداش به خیمه هامون

ای وای ای برادرم


لب گودال مادر افتاده
لب گودال خواهر افتاده
لب گودال دختر
چادر افتاده
معجر افتاده
خواهر افتاده
مادر افتاده
ته گودال بی سر افتاده
زیر دست و پا یه سر افتاده
به گمونم که اصغر افتاده
اکبر افتاده
اصغر افتاده
خواهر افتاده
مادر افتاده
..
معجرم سوخت.  دست و پام سوخت
چادرم سوخت..  موی سرم سوخت
عمه ام سوخت.  بال و پرش سوخت
طشت طلا سوخت.  خیزران سوخت


ای وای حسین...

http://s5.picofile.com/file/8153719276/url.gif


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: متن مداحی
برچسب‌ها: دست کشیدم از همه دنیا، شور عالی، حسن عطایی، شور، حسین سیب سرخی، محرم، املم حسین، حبیب، عشق تو قلبم و مبتلا کرده، شور، مچید رضا نزاد، یه دنیا خواطر خواه، محرم،اربابم منو دستِ عنایتِ تو، جواد مقدم، شب اول، محرم 96، شور،کیو دارم به جز تو، جواد مقدم، شور چ، شب اول، محرم 96، قول میدم که تا به آخر عمرم آقا، جواد مقدم، مقدم، محرم 96، شب اول، شور، سر فدای یاره، راه ادامه داره، سید رضا نریمانی، شور، محرم،از عشقت آوارم، شور، سیب سرخی، محرم 96، حرف حرم که پیش میاد، شور، سیب سرخی، شب سوم، محرم96،

تاريخ : چهار شنبه 1 آذر 1396 | 18:54 | نویسنده : حمیدرضا مهرآبادی |
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.